Post by padfooditisew on Feb 15, 2022 14:32:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Auto Brawl Chess ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Auto Brawl Chess IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code meer goud ▞▞▞
▞▞▞ Auto Brawl Chess 2022 version ▞▞▞
Leuk spel
Verslavend wel
Ik vind dit spel wel leuk, maar de pay-to-win-mechanica is overduidelijk. Er zijn ook valsspelers in dit spel en aangezien er geen manier is om iemand te rapporteren en je je laatste spellen niet kunt zien om de persoon te vinden, zullen ze hoogstwaarschijnlijk doorgaan met vals spelen. Het was een Zuid-Koreaanse speler die duidelijk veel geld aan het spel heeft uitgegeven en ook zijn gezondheidsbalk onzichtbaar heeft gemaakt en geen schade zou oplopen omdat ik aan het winnen was en dat konden ze niet accepteren en schakelden onoverwinnelijkheid in.
Beste skeptisch over mobiele games maar deze is vernieuwd en leuk
Van de ene op de andere dag hebben ze de economie volledig veranderd, zonder kennisgeving. Linkertas met ongeveer 50 rollen en 12000 edelstenen die nu de helft waard zijn. Ongekend voor een game. Het is niet de moeite waard om veel te betalen om te winnen tegen bots als je Chess Rush tegen mensen kunt spelen en over het algemeen beter spel
Elke keer dat je inlaadt, wordt je gedwongen om "een laatste gevecht" te beëindigen om je tarining te beëindigen. Je kunt de reismodus niet gebruiken, de enige modus die ik heb gevonden die werkt, is de gerangschikte modus.
je woord bespreken om de reis te spelen
Geen slechte tijdverspilling, best leuk. Zet je aan het denken, en het zorgt ervoor dat je een beetje geluk nodig hebt. Nog steeds geen manier gevonden om de schaakpas af te maken, dat is super zwak. Ik speelde elke dag en verzamelde alle mogelijke schaakpunten, maar was niet in de buurt van het voltooien van en daarom zal ik niet betalen voor de schaakpas.
Marketing van dit spel is oplichterij
Ik hou echt van dit spel en ik heb geld uitgegeven, maar het bevriest en schopt me eruit tijdens wedstrijden. Ik kom meteen terug in dezelfde wedstrijd als ik de game meteen heropen, maar gebeurt elke wedstrijd minstens één keer. Ik zou 5 sterren beoordelen als dit ooit wordt opgelost. Als ik het zo lang speel
Ik geef echt geld uit aan dit spel. Het is behoorlijk verontrustend als je geld aan het spel uitgeeft en het spel crasht of vastloopt in het midden van de strijd. Dan wanneer u het spel reset. Er staat dat je tijdens het gevecht bent vertrokken en je spullen bent kwijtgeraakt. Heb zo snel mogelijk weer een update nodig of ze verliezen meteen mijn interesse.
Gg
Het heeft verschillende toepassingen gehad die vastliepen en vertragingen hadden, ondanks dat het een erg leuk spel was. En hier heb ik net voor de problemen geïnvesteerd in de schaakpas. Ik verloor zelfs even al mijn voortgang toen ik het aan mijn Facebook koppelde, en ik was het al begonnen gekoppeld aan Facebook.
Het spel is dus goed. Je hoeft niet te betalen, blijft leuk. Tonnen strategie. Het enige nadeel is een grote. HET CONSTANTE CRASHEN! Ik kan amper één wedstrijd doorkomen zonder dat ik eruit word geschopt. Ik vind dit spel tot nu toe geweldig. Maar als dit zo doorgaat, speel dan liever iets dat niet crasht
Behoorlijk autoschaak. Geen echte betaalmuur voor succes, aangezien personages van hogere spelers in de autochess-soep zitten en kunnen worden gekocht. Je eigen vooruitgang is echter behoorlijk streng beveiligd. Echt breed vermogensniveau van kampioenen met dezelfde kosten, velen zijn een complete verspilling en sommige zijn supersterk voor hun spelkosten.
Ik dacht dat het zou zijn zoals in advertenties, maar nee, zelfs geen van de foto's klopt
Het is goed
P2w schaakspel!!
Lep's World Z Arkade ago
nep spel
Een fatsoenlijke game verwend door valse advertenties. Wat in de advertentie wordt afgebeeld, bestaat niet in het spel, het zijn totaal verschillende spellen. Mijn advies is om reclame te maken voor het spel dat je hebt of het spel te maken dat je adverteert. Vereiste updates hebben ook geen knop om op te klikken voor updates in de winkel. Het lijkt erop dat ik het spel moet verwijderen en opnieuw moet installeren om een update te krijgen.
Een geweldig spel waar ik veel plezier mee heb, maar ik verlies punten omdat ik een beetje te hebzuchtig ben. Tientallen dagelijkse/wekelijkse/maandelijkse pakketten die u kunt kopen, variërend van $ 2 tot $ 100. Dit lijkt allemaal oppervlakkig, aangezien het nivelleren en voorbereiden van helden niet veel lijkt te doen in echte gevechten. Seizoenspassen moet je elk seizoen opnieuw kopen, zodat je een nieuwe leider kunt ontgrendelen als je meer speelt dan gezond is. Het is nog steeds een goed spel met een leuk concept, maar het kan de hele oppervlakkige betaalmuur verliezen en een 5-sterren worden.
Speel al meer dan een jaar en de update van vandaag laat mijn spel niet werken. Ik zou dit graag opgelost krijgen zodat ik verder kan spelen.
Oplichterij, spellokmiddel. Dit spelbeeld en de daadwerkelijke inhoud verschillen ver. Wanneer je het voor het eerst laadt, plaats je wat een interessant spel lijkt, maar dan stort het je in iets heel anders... Nog een re-skin van dezelfde lay-out van het heldenkaartspel. Zeer verknoeid en ik blijf zien waarom Google Play wordt belazerd vanwege zijn scammy game-marketing... Dit zou alleen al om die reden moeten worden verwijderd... Valse marketing. Het spel lijkt in niets op het plaatje.
Vreselijk ! Ik heb net de update ontvangen en nu heeft de game grote problemen tijdens het spelen! De timer blijft lopen nadat je iedereen op de kaart hebt vermoord. Bovendien blijft het gewoon aan het laden wanneer ik tekens moet kopen, dus ik krijg niets tussen elke andere ronde. Goed bezig met de update. SMDH
Wat je in de voorbeeldschermafbeeldingen ziet, is helemaal NIET de typische gameplay, dat is slechts een minigame. De clickbait is bull ... Ik zou misschien de duidelijke geldgreep van het pushen van microtransacties en intro-walk-thru over het hoofd kunnen zien, waardoor je denkt dat het nivelleringsproces sneller en vloeiender was. Dit spel is gewoon niets voor mij.
Echt een goed spel naar mijn mening, maar ook erg onstabiel. Ik ervaar regelmatig verbroken verbindingen met gerangschikte wedstrijden, wat frustrerend is. Ik moet het spel meerdere keren opnieuw opstarten om de glitches soms te verwijderen.
Inderdaad nogal teleurstellend, ik dacht dat het maar een eenvoudig spel was, zoals de advertentie me liet zien, maar in plaats daarvan kreeg ik animatie van hoge kwaliteit, goede texturen en geweldige gameplay in plaats van een eenvoudig saai spel met een laag budget in plaats van oplichterij. Het is vrij duidelijk waar al het geld wordt uitgegeven en ik ben erg teleurgesteld in dit meesterwerk (de advertenties onderschatten de daadwerkelijke gameplay enorm
EDIT 2: Blackscreen lock lijkt te zijn opgelost, maar de serverproblemen zijn erger dan ooit. Nogmaals, geweldig kernspel, maar er zijn zoveel frustrerende gebroken stukken bovenop gestapeld. EDIT: De meest recente update zorgt ervoor dat de game elke 3 seconden op zwart scherm wordt vergrendeld en heeft ook mijn vorige 3-sterrenrecensie verwijderd. Uitstekende gameplay onderbroken door vreselijke pay-to-win-mechanica en enorm opdringerige pop-ups op het aankoopscherm.Wees ZEER voorzichtig met waar je tikt, het kan je meer kosten dan een biefstukdiner.
Geweldig spel als het niet vastloopt, wat bij elke update beter werd, dus naarmate de stabiliteit beter wordt, zal de beoordeling mogelijk beter worden. Ik zou deze game gemakkelijk vier sterren geven als dat was opgelost.
Deze game blijft bij mij crashen, of het nu midden in een game is of nadat ik een game heb gewonnen. Ik krijg steeds de 2e of 3e plaats en het spel crasht wanneer ik mijn beloningen probeer op te halen. Wanneer ik weer in het spel kom, geeft het mij de schuld van mijn slechte internetverbinding en ik weet dat ik een goede internetverbinding heb. Het is beter om op de laatste plaats te eindigen dan op de eerste plaats, zodat het spel je niet eruit gooit en je al je beloningen verliest. Corrigeer dit alstublieft.
Totdat het constante crashen is verholpen, blijft deze game op 2 sterren. Het is erg vervelend om een spel te winnen, alleen omdat het spel crasht en je ofwel gewoon een automatisch verlies krijgt of je wordt terug in het spel geplaatst na 2 ronden van niets waardoor je toch wordt gedood. Repareer het verdomde crashen voor al het andere. Dan zal deze game behoorlijk solide zijn.
Ik hou van het spel. Maar sinds de laatste update kan ik er niet meer in. Blijft zeggen dat mijn internetverbinding niet bestaat, maar er is niets mis mee ️
Ik had mijn beoordeling eerder op 4 sterren. Ik vind het een geweldig spel. Op dit moment blijft hij me echter vragen om te updaten. Ik klik op bijwerken, ik ben hierheen gebracht en de enige twee opties hier zijn om het spel te verwijderen of te spelen. Dus ik selecteer spelen, de game.opent zich en vraagt me om bij te werken. Dus voorlopig kan ik niet spelen, het wil dat ik update, maar ik kan niet updaten. Plz help
Deze game was geweldig tot de laatste update. Nu is de netwerkverbinding rotzooi en bevriest de hele tijd. Om het nog erger te maken, als je het spel opnieuw opstart en terugkomt, staat er dat je het spel hebt verlaten en worden er punten afgetrokken voor een verlies dat je niet hebt verdiend! Nee, het is niet mijn telefoon of netwerk voordat jullie ontwikkelaars die kant op proberen te wijzen. Ik heb een zakelijke kabel voor mijn internet en speel op een Samsung S21 Plus. Los deze problemen op of ik heb geen andere keuze dan de installatie ongedaan te maken.
Super tof spel en meer. Enige wat er aan moet worden veranderd is duidelijke reclame van wat je speelt verder is het perfect de binge spel hahaha
Te veel domme pech. Ik krijg steeds helden die ik niet heb ontgrendeld, dus ze hebben natuurlijk superlage statistieken. Ik kan 20 ronden ongeslagen zijn, of constant verliezen en als laatste eindigen. Ook komen de foto's in deze Play Store-vermelding niet overeen met de eigenlijke game.
Dit spel is een duidelijke 5/5 sterren. Het is een strategie - PVP - multiplayer-game. Het heeft meer dan 40 unieke personages met verschillende klassen en vaardigheden. Dit spel is heel gemakkelijk op te pikken en te spelen, zelfs voor nieuwe spelers.Elke week zijn er verschillende evenementen die allemaal leuk zijn om te spelen. Ik heb geen idee waarom deze game besloot om hun app store-afbeeldingen te veranderen om een ander spel weer te geven. (Dat ziet er veel erger uit). Totdat dit spel verandert, zijn de foto's terug naar HUN SPEL, ik zal mijn recensie een ster houden.(:
Het is een goede game, maar crasht steeds tijdens het online spelen of het spelen van journey en nu blijft hij zeggen dat er een update is, maar als ik naar de Play Store ga, is er geen update om te installeren. Dus nu kan ik het spel niet spelen. Als deze problemen zijn opgelost, krijgt u 5 sterren
Vecht samenvoegen strijd samenvoegen VICTORIE
Dit spel is eigenlijk heel goed. Ik begin vanwege hun leugens. De afbeeldingen hier hebben niets te maken met de daadwerkelijke gameplay. De game geeft je dagelijkse beloningen, inclusief elite krijgers zonder dat je iets hoeft te kopen, maar je ziet nog steeds de advertenties.
lijkt niet eens op de foto's op deze pagina